V relativně velmi krátké diskusi, kterou zahájili Kryšpín a Petra, jsme výrazně zpřesnili, co máme na mysli, když mluvíme o „tíhnutí“ firmy nebo útvaru, o něž by měl manažer usilovat.
Při hledání, co je možné stavět nad užitek, se vynořily náměty jako „vztahy mezi lidmi v práci“, nebo „perfektní výkon“. Za malou chvíli jsme zjistili, že je třeba je vždy ještě o něco doplnit.
Představili jsme si dozorce v Osvětimi, který si pochvaluje své pracoviště: mezi zaměstnanci panují velmi dobré a přátelské vztahy, pracovní procesy jsou dokonale vyladěny – tábor představuje ve své kategorii „best practice“.
Co tu ještě chybí? Pomohli jsme si C. S. Lewisovým přirovnáním k plavbě flotily lodí, které si můžete přečíst, když kliknete zde, a došli k názoru, že pokud „tíhnutí“ nebo „význam“ útvaru má „pochybný cíl plavby flotily“, není to to, co v AK hledáme.
Zanechat odpověď